johan.d

Jag har gett dig säkert.. 567 kärleksförklaringar
och jag skulle kunna ge dig 34 295 st till, för
Älskar dig så oändligt mycket

du ska få vara ifred i helgen.. lovar dig <3
bli inte arg på mig om jag inte svarar så lätt
för det kommer jag göra igen när du varit ifred
och längtar efter mig.

Älskar dig pluttis snuttis mega pruttis..
vill ligga under täcket med dig snart igen, som innan vi skulle hämta
din mamma och pappa ;D
och jag vill ha dig här, jag o tusse vill det, och äta pommes o nuggets och
tända ljus.. och se en bra film ! vi har ju jurasisk park 3an kvar =)
haha, älskar våra impuls saker.. som när vi åkte till videomix, och
sen city, och sen videomix igen haha, tänkte på det nyss när jag såg
tidningen på golvet under bordet här.. och vi blev jätte
taggade att åka och köpa "erbjudandet" dem hade ;D men de sket sig ;P

saknar redan din värme och att ligga mot ditt bröst, hoppas du saknar
min kärlek och beröring snart också (L)

du kan ju skriva något i kommentar grejjer där nere så jag vet att du
läst? tack <3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0