Johan

här johan "http://www.youtube.com/watch?v=VO6mGASZbNk", ifall
du glömt av den..
ehm.. har inte hört något från dig nu sen vi skildes åt här utanför..
så det är väl slut nu då, säger till om du glömt något här..
och det har du, mig ? :o
ne men.. a.. sköt om dig

då får man börja om från början nu, singel-livet, USCH säger jag.
sånt är livet antar jag..
klarade inte vänta längre, klarade inte att du ena stundne vill vara med mig
och ena vet du inte vad du vill mig...? låter inte normalt ;/
hoppas du inte tvekar på andra saker i livet som du gjorde på mig,
låter jobbigt.. och hemkst.. puss<3

bild tagen 20.35 idag.. ligger här och fryser, försöker inte se ledsen ut


musse när johan kom idag haha, hon har legat i köket sen du åkte,
och mjaoade några gånger ;(



"man kan inte sätta ett pris på dig"
"låt ingen ändra på dig, för du är perfekt nu"
... och ändå låter man kärleken slippra ur händerna, barasådär..

ps till johan. ska ta av mig den innan jag somnar inatt.. du vet vilken
lovar ska försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0