jobb

nu ska jag koka riset och slänga i lite sås i kycklingen och fixa lite grönsaker,
sen en dubbelmacka med rostbiff.. så var maten tills imon klar iaf !

kolla denna bilden ! evighets vägen till Nelly.com,
nelly ligger bakom mig på bilden, allså syns det inte, men ni ser
byggnaden till höger där, det långa plåt huset?
där jobbar min bror =D på beijerbygg, vi ska käka ihop någon dag har
vi sagt, så det blir inte långt för mig att traska över till byggnaden bredvid =)



nu ska jag slappa och tända ljus för det är ltie kallt här ;/
sen ska vi kolla efterlyst o sova, sov gott!



hoppas vi har sex oxå!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; hmm jag vet itne södertälje kanske?;)

2011-02-17 @ 08:24:24
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0