egentligen

hatar jag att älska dig för vi ses så lite o hörs mkt mindre än förr,
och det va så bra förr..

men ,
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig

snart 3 år bebe



idiotiskt att ses så lite o höras så krångligt lite, o nu byter du från halebop
så nu kommer jag aldrig kunna ringa dig mer... ;'/ usch.. 350 kr? för
att få internet i mobilen..? ge mig dem 150 i månaden i hyra istället så köper
jag en typ minidator du kan ha med dig isället som är gratis internet
på..

älskar denna bilden iaf, hahhaha du är inte bäst på att lyfta katter o kaniner <3 (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0