Rubrik

Lyssna:



Aldrig vikt ut mig såhär mkt.





önskar jag kunde skriva en hel bok, om psykisk misshandel.

ett sms jag skickade idag:

"I hela mitt liv har jag förlorat personer.
På olika sätt, de hör inte av sig längre o vill inte ha kontakt,
de flyttar ifrån mig, hela min familj är snart utspridda på olika
ställen runt hela borås, folk har gjort slut, folk har brytit kontakten
utan en spec anledning, bara för att man "växt ifrån varann", folk har
dött. Innan jag fyllde 16 hade jag förlorat min farmor, min pappa,
min farfar, min morfar och en tant som bodde nära mormor när jag var
liten som jag tyckte väldigt mycket om, kommer ihåg att
det var som att vara i paradiset hemma hos henne, krisallkronor och
vackra möbler över allt!
och alla män min mamma träffat som jag tyckt om under min uppväxt,
som jag lärde mig att lita på och som jag såg som en faders-gestalt bara
försvann.. 3 st som verkligen satte ett avtryck i mitt hjärta och fick
mig känna mig trygg med, de bara försvann.. och varje gång
blev jag lika ledsen.."

Varför ska jag bara tappa personer i mitt liv? Spec alla av motsatta könet.
Jag vill bara hitta någon som älskar mig, och jag är inte spec svår.

Att lämna mig och komma tillbaka, och lämna mig och komma tillbaka..
är det värsta sättet att göra mig illa på.. så om nån där ute vill göra mig illa,
så vet du nu sättet.. få mig att lita på dig... helst om o om o om igen..
för varje gång så blir jag mer o mer ledsen o sårad..
nu när nån sviker mig, smutskastar mig, så blir jag lika ledsen som om
allt jag gått igenom samlas o kommer ut i tårar o skrik..
 

JAG:

Jag är trogen, jag är omtänksam, jag är mogen, jag gillar att göra saker,
att inte alltid sitta hemma, jag älskar att resa,
jag vill gärna bo utomlands i framtiden,
jag vill ha en son det första barnet jag får, om jag fick välja alltså,
jag står ut med mycket, jag älskar djur, jag hjälper gärna
människor, även folk jag inte känner, jag har stor respekt för äldre,
jag kan ta ansvar, jag är kärleksfull, jag älskar att älska, jag stöttar
och lyssnar gärna, jag gillar att klä upp sig, och att gå ut o äta, gå på bio,
jag gillar att promenera, jag älskar naturen, jag har lättsam,
jag har lätt att anpassa mig efter situationer och människor,
jag är naturlig, jag sätter gärna andra före mig själv, jag älskar mys,
jag verkligen älskar att visa min kärlek, även öppet i offentliga platser,
jag skäms sällan, jag har lätt för att lösa saker, jag gillar att ha koll på tider,
ska man resa någonstans, så tar jag gärna hand om allt,
jag gillar att göra spontansaker, jag älskar sensuell passion,
jag gillar att tända ljus o ligga under en filt, jag tycker om att busa i snön,
jag älskar sand, jag älskar att kyssas..



Är det så svårt att känna efter i hjärtat, vad man vill?
för min skull, gör det fort, för jag har så mycket att ge,
hela mitt liv bara väntar på mig, jag vill börja leva.
OM detta går fort nu, OM detta blir bra denna gången,
så ska jag fan ha världens mysigaste hem, jag ska börja
jobba på nelly igen OCH SÖKA JOBB SAMTIDIGT.
Jag ska ha ett LIV.
Låt mig inte vänta längre.. det gör för ont...


Vill DU inte ha all min kärlek och värme, så vill du att jag ger den till någon annan,
i framtiden.
Så ångra dig aldrig, aldrig.

(F)

Kommentarer
Postat av: duvet

lilla sweetiebiitiie :( saknar dig..

2010-09-21 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0