fredag

åh jag vill så gärna på bio?
"inception"? "trollkarlens lärling"?
eller "I rymden finns inga känslor"? =D verkar ju söt
shiit sugen, de e ju fredag.. ;/



ska släppa allt idag, dead and gone liksom.



men de kommer nog gå bra.. eftersom gränsen nåddes igår, och hjärtat bara stängdes igen.
som två stora tunga portar.. BAAAMMMM..
men det går nog bra, jag har tusse o ser ljust på framtiden,
vill ha nån som verkligen vill ha mig,
som kan ligga o hålla om mig i sängen och säga:
jag vill vara med dig, jag ser verkligen framtid med dig.
"vad som än händer, så vill jag kämpa med dig" =) det längtar jag efter..

oh god va mkt jag har att ge, allt man drömmer om, de har jag inom mig, all kärlek, WOW liksom..
jag längtar redan efter framtiden och den stunden jag får höra det i mitt öra.. och
bara tanken gör mig så glad och lycklig !

pusshaj.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0