igår

den 6te fyller MOLLY (systerdotter) ÅR :D och MAAAAALLLIIIISSSSSSSSSSSS
fyller... dunduntuuduunn..... 2222222222222222000000000000000000 ÄNTLIGEN =DD
säger som de sa i bonde söker fru precis:
du e go o käck tycker jag :)   mallis !
malin gillar bonde söker fru föresten. :)
måste fan knäppa lite bilder på oss nån gnåg? har ju inget närkort på dig o mig
sen typ.. vi var 16-17? not GOOD, not good AT ALL ;o

och maddä, hoppas vi ses snart så du får min halvtöntiga doppresent haha ;)
och dig saknar man oxå.. ;/

gick inte ut igår, blev ändrade planer på det planet haha ;D
men jag var nöjd ändå, guldstunden blev ju runt halv 12.. :$:$
(inte sex)



är så glad för oss johan <3
det är så komplicerat utan "oss".. oo de orkar jag itne med.
som du säger jämt haha.. "det är nya tider nu sweetie" XD
mysigaste jävla mysisen xenodevil ;P   X.D XD XD =D ;)

Kommentarer
Postat av: mallis

vi kan ta massor av bilder på lördag :D

2010-10-31 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0