Gekås med malin !

BILDERNA ÄR I FEL ORDNING!!!!!!
BÖRJA LÄNGST NERRRR!!!!!!!!!!



nu är kullaberg helt dött, inte ens en fågel eller myra hörde man ;D




 
 
 
 
 

 

 

haha sen vet jag inte vad jag ska säga, vi upplevde minnen och sa farväl till kullaberg,
det var ju här våran vänskap blomstrade riktigt mkt =D

  

malins bil som tog oss hela vägen till guldgruvan ; )
och här någonstans bestämde vi oss för att gå till en erotik affär,
för jag ville se om dem hade någon kinky outfit ahhaha, så man kan
showa för the boyfriend :) men de bblev
mq och scorett ! ;D sen hann vi inte mer. vi åkte kl 10.20 typ från mig,
och kom hem runt 18-19 ?;S jävlar



jag köpte en TSHIRT för 40 kr, "baraföratt". den stämmer ju!
 
 

vi har betalat och köpt en helkundvagn full!


ännu mer nörd



JAg är nörden



SER NI ?!?! I BLÅTT OVANFÖR !!!! MED KRULL!! MORGAAAAAAAAAAN

 

en miljon människor, fredag och lönedag.  :D  så vi blev helt slut i hövvet o 
lämnade vagnen i varuhuset o gick ut och åt och gick in igen haha
 
 

haha första bilden i ullared, och den andra är allt jag kom hem med ;D

  MALLIS TANKAR =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0