frågor -,-

Du heter: Rebecka
Smeknamn: beckis, becka, beckää, benkte, beks, lilla damen
Låt som när du är ledsen sörjer till: nothing compares
Beroende av: att ha kul !
Vad tror folk om dig: ehm, tror folk tror jag är självsäker, och.. galen kanske? öppen och naturlig:)
Stämmer det: ne självsäker kallar jag mig inte

Vad får du oftast komplimanger för: att jag är en skön prick =]
Vad säger du för att imponera på någon: jag gick på el  ;P
Hur imponerar man på dig: hmm, att ta ansvar och klara ta tag i saker, att lita på mig, att
leva sitt liv.. att va lite galen ibland ;D
Brukar du skratta för dig själv: haha, händer la när man cepar lite
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hejhej :) ah okej. jodå det är bara fint med mig:D sj? Puss!!
Var bor du: nedre norrmalm / lugnet, Borås
Trivs du där: på denna stadsdelen :D

Sprit, cider, vin eller öl: hm.. vodka, för det blir jag inte bakis av, vin = hela dagen efter förstörd
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: ja. ljugande och tröghet ;P
Har du haft sex idag: ne

Hur svarar du i mobilen: aa hallå? eller: ja?

Vem ringde du senast: butiken här borta, frågade efter maränger :D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade efter maränger sa ja ju :D
Antal timmar sömn inatt:
6 - 8 typ, natten som va sist

Sov du ensam: ne tusse sover alltid bredvid mig, mot min bröstkorg :)
Brukar du komma i tid: till? skolan förr? nje
När mår du bra: när det är sommar och jag sitter på stranden i olofsbo och bara kollar ut över havet
När blev du fotad senast: kortet jag lade ut innan idag
Hur känner du dig nu:
 seg, trött, hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: svart

Favorit dryck på morgonen: förr var det coca cola haha, nu är det vatten !
Rakar du benen: ja?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00-02.00
Är du blyg: haha ne

Sysslar du med någon idrott: nope
Vill du hellre ha mail än brev: brev är underbart, men mejl är
mer privat, brev kan komma bort, mejl är mer.. privat :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aboslut
Har du spytt offentligt: japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex med mig själv
Är du bortskämd: ne

Vad gör du i morgon: städa lite till..

Vad är det värsta du vet: otrohet, ljugande om stora och småsaker
Har du bra vänner och äkta vänskap: mjo endel kan jag sätta i den katerogin

Vad använder du för shampoo: finess
Vad är det finaste du fått: gåvat att leva
En speciell dag du minns: oh shit, jag som har så många minnen och så bra minne jämt :D svår fråga. det är väl när folk har dött.. eller nåt glatt, man verkligen blivit överraskad av :D
Hur gammal är du:
20 år och 2 månader typ

Du samlar på: kläder? ;P
Vem ringer du när du är ledsen: mamma, hon hjälper till så mkt
Gillar du golf: ne men skulle vara coolt att vara rik golfare haha

Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng i natt: ja
Är det okej att gråta: ja absolut
När grät du senast: idag ;( innan dess va de ett tag sen ;D

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara spara spara, lägga undan pengar till framtida barn, resa nån resa, men spara till framtiden.

Bär du glasögon eller linser: aa utan styrka, bruna :D

Har du piercing: vanligt i öronen, och en i nosen
Har du tatuering/ar: ja, en ros och under mitt efternamn
Vill du gifta dig:  OH JA!!!!!
Är du bra på att laga mat: ja när jag väl vill så :D

Är du flygrädd: kan man säga ;/

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Tror du på ett liv efter döden: jadå
Tycker du om sushi: aldrig ätit =O men skulle vilja smaka dyrt?

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn tror ja, men jag älskar chips mer, men de passar mer till tv
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck:  hm.. nja.. beror på vad som ska göras, men inte spec mkt ;P
Är du morgon- eller kvällsmänniska:  nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: gröna, men använder bruna linser

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja de har man nån gång
Biter du på naglarna: nejj
Röker du: nej , nån gång förr men ikke nu sen julafton

Senaste låt du hörde: sweeeeeeet child of mine !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0