1 maj välkommen nanannanaaa

suttit ute i "solen" en stund med tusse musse, skönt men liite kallt =/
ska dra mig och köpa tacos, länge sen man gjorde de själv bara sådär :D
levde ju fan på taco ibörjan när jag flyttade hemifrån, för typ.. 2 år sen
och 2 månader sen ;D
börjar få lite ont i huvudet nu.... självklaaart.. =( måste nog äta snart.


nu sitter jag o tusse i soffan
( hon följer ju efter mig vart jag än går - ja toaletten också ), och
jag dricker momo's jordgubbsaft :D måste hälsa på momo snart,
kanske käka köttbullar med potatis och
brunsås? =D  maddÄÄ ? haha
momo mår ikke bra =( ont överallt o sånt..
usch för att bli gammal o hälsan krånglar.. inte för att
jag ska säga så eftersom jag upplevt smärta ggr 1000 hela detta året..
usch, och inte har det vänt än?
hoppas de starka p pillerna och utebliven mens ska
göra så att det bli bättre. dock haft SKIT ont överallt
de senaste dagarna.


jaja. ska försöka jobba på måndag iaf ;D SÅ ÖNSKA MIG LYCKA TILL !
måste ringa vårdcentralen på måndag oxå.. damn..

HA EN BRA 1 MAJ.. tack för att jag fick skriva av mig lite.. have fun :D puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0