uff

10 min sol och sen äta mat och sen 5 min sol sen fick jag skit ont.
VARFÖR ska jag behöva ha så ont från och till?
enda gången jag inte har ont är när jag dricker alkohol ! hur jävla hemskt är inte det?!
värktabletter hjälper inte, men alkohol, vafan kan dem inte göra tabletter med rätt
mängd alkohol i typ fast det inte är alkohol?!
kan ju inte bli alkolist, så här sitter man och har ont. well well.

nu sitter jag här i skiten och lägenheten är stökigare än någonsin XD
jag saknar denna stunden:



haha, bara glädje :D:D
nu ska jag sova.. trött som stryk.. precis kollat bella&tyra show.. jaaaaaaaaaaaaaaa..
va tråkigt.. -.-
fan va o-ofta jag skriver i bloggen.. allså SKRIVER.. men bilder är roligare ;D
massa jälva kort att lägga in egentligen.. men inte just nu :)

vill förstora läpparna.. SOM FAN.. ;( högsta önskan just NU..
nån som vill ge mig 2500 kr föresten? säg bara till :)
puss och hej från beckssss


Kommentarer
Postat av: madde - charlies mamma

Jag saknar den stunden också, den var kanonskoj! får bli nästa år igen =)

Och du behöver inte fixa läpparna, så SMÅ är dom faktiskt inte =) PÖSSEN!

2010-06-17 @ 09:42:39
URL: http://heartshapedbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0