heej

nu har jag varit sjuk sen i måndas och sängliggande sen i onsdas och jag
har än bara blivit sämre, kul nu när man ska flytta.

och min älskling, ninis, ska avlivas imon.. hon va ju sjuk i aug och nu kommer
det blod ur hennes bakdel.. gör så ont i mitt hjärta, hon har ju varit där för mig jämt..
men hon lider.. och hon måste få lugn o ro... </3

jag käkar tabletter, 4 st olika, och använder 2 olika inhalatorer..
vill bli bättre snart..
varit och testat mot massa olika saker.. men de hittar inget fel så jag fick göra tester igen.
de testade något som börjar på T, minns inte vad, och svininfulensan eftersom jag har sånna
andningsproblem. Får svar i veckan nu..

tack johan för att du finns med mig nu..

puss&kram


Kommentarer
Postat av: mallis

hoppas du blir bättre snart tussen (L)

2010-01-25 @ 09:15:25
Postat av: j.d

klart jag finns där för dig? vi ska fixa detta serru ;D

2010-01-25 @ 13:38:19
Postat av: lis

älskade bexybus! hoppas fan att du blir frisk snart och väldigt tråkig de därmed ninisen. kanske den enda kaninen som jag någonsin kommer gilla. saknar dig och finns hör <3

2010-01-26 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0