tuudiloo

nu är jag hemma, skulle kommit hem igår men mådde inte bra efter operationen så jag stannade över natten,
sen skulle jag hem i morse men mådde inte bra då heller.. men nu är jag hemma och jag mår inte alls bra ;/
mina sår värker, äggstockarna värker, ändtarmen värker.. allt är skit ;(
nu ska jag iaf käka tabletter som fan igen.. och nästa vecka eller i slutet av denna ska jag till en läkare igen o snacka.. får se vad som händer.
vill bara börja leva igen..



hur rosenröd som helst om kinderna.. kroppen som återhämtar sig :)
ingen näsring ;(



aj gånger 3 ??!?!?!

Fick behålla mina festival armband ! :D
jag hade plastat in dem innan jag åkte upp och sen så sa läkaren: va bra att sjuksköterskan plastat in, då kan du behålla dem.. jag bah: aa precis :D
men näs ringen försvann ;( aboo..

fick morfin första gången i mitt liv, blev bara jääävligt trött.. ;D

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0