dag 09

Dag 08 – Ett ögonblick

oj.. har så många ögonblick.. som berört mig sååå mycket.
Men.. en otrligt skön känsla, fick jag när rektorn för el på viskastrand
kom fram till mig och sa: Du gjorde det ! Du klarade det !

Så som jag hade kämpat, i ettan var värst, jag mådde hur kasst som
helst, kände inte en jävel o alla sa att jag va kass varje dag för att jag
är tjej och inte borde kunna något om el.
In Your Ass. Jag fixade mina betyg !

Jag gjorde sista muntliga provet 20 min innan jag tog studenten,
rektorn kom springades med pappren och sa Grattis.

De 3 veckorna innan studenten var, gjorde jag 16 prov och 7 inlämningar,
för jag hade varit lat.. jag är inte dålig på det jag gör, bara lat.

Fick inte ett enda G på en enda uppgift eller prov. Nej, jag fick bara VG och MVG.

Fan att man ska vara så lat o tänkta på massa annat i livet än skolan ;P
Jag klarade det iaf, 3 år, som ensam tjej.
Och på köpet hittade jag johan :) <3




Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0