Dag 07

Dag 07 – Min bästa vän

vet inte vad man ska skriva, känner sig så besviken på dem flesta..
och jag har aldrig blivit kallad direkt bästa vän av någon,
bara av en person, under en period..
alltså som verkligen sagt det rakt ut, Du är min bästa vän, inte en av mina
vänner, utan du är min enda bästa vän.

Bästa vänner snackar inte skit bakom ryggen på en,
om t.ex den perioden jag inte mådde så toppen bra,
måste man gå bakom ryggen på mig och snacka med andra om det?..

:) smile

jag är glad ändå.. så.. ja.. :)



Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar

Kommentarer
Postat av: mallis

du är min bästa vän <3

2010-12-21 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0