dag 02

Dag 02 – Min första kärlek

Okej, min första kärlek, om jag minns rätt, gick till min riktiga morfars och hans frus hund !
hon var en blandras av 2 olika sorter som jag inte minns just nu.
blandning av labrador och något mer.. svart brun på ryggen och guld aktig över allt
annat.

Hon vad den första, förutom min mamma som jag blev
känslomässigt fäst vid.. och mormor då ;D

Men hon är den första jag tänker på när jag ska tänka på Min första kärlek.
Har kort på när jag är runt 3 år och redan då leker flitigt med henne en bit utanför
stan där dem bodde.
Hon var så snäll och försiktig, och älskade när man kastade boll, ändå var hon inte
super galen i bollarna för hon hoppade aldrig på mig och försökte ta bollen när jag
höll i den.

Zita hette hon, vi var jämgammla, därför jag blev så fäst vid henne, och hon dog när jag
var runt 12-13 år tror jag. hon blev mkt sjuk =(
jag låg bredvid henne på golvet och klappade henne och hörde hur hon försökte få
in luft i lungorna, men det var jobbigt för henne..
detta var några dagar innan jul, när vi var på julmiddag hos morfar och lilly.

sen dog hon.. (L)



Sen träffade jag Lisa, svart labrador :D min bästa hund vän någonsin !
sist jag pratade med hussen och matten till henne, så var lisa så
överviktig att de funderade på att avliva henne..
sen dess har jag inte vågat ringa till dem.. för jag vill inte veta om hon är död.
hade brytit ihop då. hon var allt jag hade när ingen annan människa ville
umgås med mig.. under ca 2-3 år... idioter



Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0