kolla här.

grejen är den att jag har sökt ett jobb,
och nu har jag typ.. "stissat" upp mig själv.. så får jag inte det jobbet nu
så bryter jag ihop, och får jag det.. så ska jag fan dricka champagne !!!
för varje sekund så blir jag gladare och gladare när jag tänker på det,
det skulle passa mig perfekt ! och jag vill detta ! jag har energi och lusten !
och det är ju viktigt.

vet inte om jag ska be till gud eller bara ligga o gråta eller skratta av
nervösitet..... åååh...
snälla snälla.

det är säkert 400 pers som söker. men jag vill vara the one.
jag vill detta. jag vill vill vill, det är nära, det är jag, det är coolt,
det är fint, det är intressant, det är här, det är KUL !
ååh.. snälla ge mig svar imorgon bitti??? jag kommer uppdatera mejlen
varje sekund.
fatta nervös jag kommer bli när de ringer.. haha "när de ringer", som OM de ska ringa.
åh.. bajskorv. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0