16de

den 16de april förstorar jag läpparna igen :)
hon sa att det kunde behövas en gång till efter första gången för det lägger sig
så mycket första gågnen.. så nu är det dags igen den 16de.

och nästa vecka börjar jag jobba på nelly.com igen, ska försöka låta bli att få ont..
på söndag har jag mitt 20 års kalas med familjen.. hemma hos mig, trång blire ;D
13 pers.. :S det är en annan grej om man är full haha
och på måndag är det dop, min morbrors son. :D

och lördag vill jag ut egnetligen men det är väl ingen idé att hoppas på att det händer..
ingen som är taggad direkt.. faan

måste köpa sweden rock billjeter snart !!! MADDE  , FIXA DETTA NU!!!


Kommentarer
Postat av: madde - ellys mamma

jag skall hem till mamma nu, skall övertala henne!!!

2010-04-02 @ 13:40:35
URL: http://heartshapedbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0