mat

då va det mat dags för ninis, så här ser maten ut, det luktar som fibrer och lakris med vatten. =S
stackarn.. men jag ska köpa morotspure sen o då blir det lite mums då o då =)
de sa på blå stjärnan att hon gillade det mest, o då ska jag köpa det till henne.. =)





där ligger ninis hela tiden, stackarn rör sig knappt.. ringde blå stjärnan
nyss och frågade lite saker som jag va osäker på, och
de sa att det är jätte viktigt att hon får i sig vatten,
eftersom jag sa att hon inte dricker än och jag blir orolig.
så nu ska jag ge henne 2 sprutor med vatten oxå.. -.- varje timme är
det nåt jag ska göra.. fan att bo själv när ingen kan hjälpa mig =/
stackars ninis blir utlyft ur buren varje timme.. hon hinner ju aldrig slappna
av känns de som, men jag måste ju ge henne de jag måste ;P
haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0