inlägg





helloo..
blödningen i foten gör så jälva ont ;/
blir så trött på folk ibland, haha, en tant som cyklade med en väst, sån reflex väst, mitt i solen.. shit.. visst om hon inte hade någonstans att lägga den men hon hade ju för sjutton en korg på cykeln ! ;P
de såg inte bra ut allså.. haha, va tänker man på? sån väst ska ju göra så att bilar ser att man finns när det är mörkt,
den ska INTE blända bilarna så de kör in i en XDXD

och när jag skulle vänta på en buss, stod där en tant..
trevligt trevligt. =)
tills jag märkte att hon va lite annorlunda.. XD
jag ville ju inte gå in riktigt än för de blåste så skönt ute.. så jag gick lite fram åt mot bussen och lite bort igen.. och höll på så en stund..
hahaha.. de roligaste är att när jag gick fram så gick hon fram och när jag "fintade" bussdörren så stannade hon till och backade.. o så höll vi på utan att röra en min.. haha så kul XD

och jag har tänk på en sak.. varför kollar alla sig i buss fönstret innan de går in?
är det för att se om nåt är fel, i håret eller så.. eller är det för att se sig själv och tänka fan jag ser bra ut?
bara en tanke jag tänkte på, hade inte tänkt skriva det men det är väl en tänkvärd sak att tänka på ändå? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0