hellu..

idag började det men en jälva sovmorgon, dock på fel dag, försov mig allså 2 tim till jobbet ;D ajaj..
OCH tro fan att det började spörenga precis när jag skulle gå ur bussfan på göta o sen gå till jobbet sista biten..
jag va så blöt så de droppade från tröjan.. fast jag höll en tröja över, ^^ eftersom jag inte hade paraply !

sen när jag kom fram så skojade de om att jag kommer få urinvägsinflamation av detta, jag skrattade bara o tänkte nee..
sen blev det bara kallare o kallare och då tänkte jag jo fan de kanske jag kommer få ;S
så kom farbror daniel men en tröja till mig o jag sa "tack pappa", snällt som fan.. fast det stod martina på ryggen haha..

sen fick jag skjuts med min förr förra klasskompis elin och nån till :) hem igen. för att mata min kanin som inte börjat äta än ! ;///
blir sjukhuset för henne i helgen eller på måndag.. fan.

sen åt jag o matade henne, drog till bussen, då hade jag bytt till torra kläder, så sitter man på bussen, o va händer då?
regn ;D;D;D oj va kul, IGEN ! men nu slutade det regna när jag gick av bussen :) :D

jobb jobb, go musik o trevliga människor !
sen drog jag till stan där jag träffade lisen, då gick apan förbi o hejade, sen fika vi på viskan, där erika och en till tjej satt (kan ej namn ;/) , jätte trevligt ! jag som inte brukar gilla att sitta o fika med tjejer ! men de va as skönt ! sommar ! :D
sen åkte jag hem, sen ner och sola, träffade erika i 20 min och nu sitter jag här och ska sova..




hade detta på mig idag, fast jag hade en svart kofta på dagen och en mysigare svea tröja på kvällen :)
och JA mina byxor ska va söndriga ! de är köpta på nelly och ska vara så ! ;P


         

ninis när vi hämtade henne frånå sjukan för andra gången ;(





TORPASTEN HUS !







mkt intressant :)



bilder går tyvärr utanför ;/


 
jag provar prinsesskrona ;D syns ej ;/





god natt folk ;)
ps. jag gillar lekplatser haha, barnet kommer fram i en ;) .ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0