håret !

här har ni mitt hår efter klippningen ;)
as skönt och klippa upp allt och minska luggen.. klippte 2 dm på vissa ställen ;O

           




och igår blev det film och popcorn på kvällen, efter torpastenhus (bilder kommer sen).
måste bara visa en as tuff popcornmojj, 10 kr bara !



lägger in bilder från fredag och söndag sen :)
lördag finns inga bilder, jag va bakis och ninis blev sämre, jätte sämre..  så de blev att stanna hemma i borås, ;(
kräftfestivalen (L)
men nu har ninis kommit hem, för de kostar för mkt att ha henne på blå stjärnan, nu ska jag som är ninis mammi ta hand om henne som faen !  hoppas hon överlever, den lilla rackaren :D

 

Kommentarer
Postat av: jenipeni

snygg blogg!

2009-07-14 @ 17:55:54
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: jenipeni

mitt motto ;)

2009-07-16 @ 00:13:33
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0