alltså, vart?

vart fan är sömnen XD
är trött som fan men "orkar" inte gå o lägga mig.. ;S
matade ninis nyss, börjar bli jobbigt nu, efter bara första dagen.. de är så jobbigt att se henne vägra äta så vad ska man göra.. spruta in i lilla munnen, stackarn =/
och vatten har hon inte druckit än...
vad gör jag nu? jo jag sitter och köper kläder för 6000 kr, smart.
SKA sova nu.. hej igen


 

ninis, bli pigg snart? =D




   dolly, innan jag flyttade, när hon skulle iväg ifrån mig ;/
herrljunga kom hon till, något kaninläger, haha.
hon va go, hoppade alltid upp i knät, o posade på kort.. männsklig var hon =)
men jag bestämde mig för holly (ninis) för att hon va så lugn o mammig,
dolly var mer galen o vild, men ändå så underbar o framåt =)
låter som om jag är värsta.. typ.. tror att kaniner är människor.. men fan
har något djur stått mig nära så.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0