onsdag !

idag vaknade jag sent, telefonen ringde och jag svarade lite yrt XD
kollade på mobilen och såg att mitt paket har kommit ! =D mina skor från sthlmDG !
och dem passade och jag älskar dom !
sen var jag ute en stund och hängde ;) mkt underbart
sen åkte jag och tränade på friskis&svettis, och nu har man ont i benen XD
tänkte dra ihop en baguette snart.. grovtbröö skinka gurka och paprika blire.
nu sitter jag och kollar på Det stora grå (heter de så?) på 4an, de är ett skit bra program där de
testar om övernaturligt verkligen finns. =D

dagens fråga: varför sitter OFTA kvinnorna bak i bilen? utländska och svenska.. sett det jätte mkt det sista.. ;/




Detta är min nya tröja, i siden, från hm :) skit söt, såg att blondinbella har en vit -.- 
min mobil och mina nya skor på bilden :) och jeanstights som kostade 79 kr ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0