idag

idag trodde jag att jag för en gång skull skulle slippa sova själv..
men det slutade med att jag blev heelt själv..

kommer sakna dig, puss i oändlighet..



du försöker kyssa mig och jag är kamerakåt haha:

 

vi gick på bio och myste, minns det som igår, varför åt man inte ute
o gick på bio liiite oftare egetnligen? underbart ju :



humor, fan va roligt vi kunde ha ihop när vi var på samma barnsliga nivå:



familjekort skulle vi ta, och några blev det, här är ett:




vi på balen:



vi köpte dessa, för att visa att vi hörde ihop, köpta och designade i egypten:



tack för alla gånger i alingsås, älskade när vi spontan åkte dit på sommar
kvällarna, vi satt på trottoaren och åt kinamat en gång haha,
och när vi varit på ljushowen, och när vi var i denna parken:



tack för iaf 2 bra nyår:ar i gbg,
älskar dig, hejdå..
du hörde aldrig av dig som du trodde du skulle vilja direkt när du kommer hem..
älskar dig, hejdå johan.d..



..
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0