skit trött..

jag är så extremt trött efter denna dagen, kan bero på att jag gick upp ganska tidigt och
började röra på mig direkt.. och nu har jag så många bollar i luften så jag vet inte
vart jag ska börja.
vill bara få tummen ur o göra massa saker ;O
så imon kanske man måste till göteborg igen ;( men men, det är det värt.
jag lagade taco köttfärs med makaroner nyss, en idé en viss person gav mig en gång ;D
rätt gott, men man måste ha ketchup, vilket jag inte hade, men jag hade 2 små förpackningar
från mc d i kylen så de fick gå ;D
nu måste man bara resa på arslet och diska efter sig, sen duscha.
fan jag missade idol idag ju ! men det borde väl finnas på internet någonstans? får hoppas det !





// xoxo


Kommentarer
Postat av: celine (:

jätte fin & bra blogg.

puss

2009-09-12 @ 14:43:11
URL: http://celineloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0