jag köpte liite kläder idag..

hade visst smsat mallis inatt o frågat om vi skulle ses ;D
så hade hon ringt mig ett antal gånger på morgonen, men jag sov XD
sen kom hon och vi satt ungefär i 3 tim och hängde i mitt tvrum, bara snackade typ.. tiden gick visst väädligt fort, eller hur mallis? ;D
och nej skjut mig inte nu =) och mallis kör rosa mobil, rosa linne och en tröja som går i ton.. så sött :)))
längesen vi sågs o umgicks, fan va vi båda har växt o ändrats men ändå.. ändå inte växt åt olika håll.. gött =)

   MALLIS


sen drog vi till knalleland och skulle köpa ett par skor, som blev lite mer än bara skor.. helt ärligt, jag har träningsvärk i benen efter denna dagen ;P så mkt gick vi ändå inte.. men de va svettigt o skit haha.. men jag är suuuuuuuuuuuper nöjd med allt nu när jag kom hem !
SÅ TACK FÖR DENNA DAGEN ! tackar som tackar ;)


klänning från HM..




skor från HM, tröja från gina..




klänning från gina..




bikini-underdel på rean, och ett nattlinne, inte på rea..




köpte leggings från HM, och 3 st jeans leggings från ekohallen, FAKTISKT.



och denna koftan, linnet (svart) från gina, skor från hm..




TACK FÖR MIG, sov gott ;) jag ska.

// xoxo


Kommentarer
Postat av: mallis

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... varför i hela guds frid la du in den otroligt fula bilden på mig? ;)

2009-09-02 @ 10:21:23
URL: http://theangelabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0