god morgon på er !

inatt har jag verkligen sovit :D mmmm så gött :D
gick upp för någon timme sen o var så jälva kall, gick in i duschen och duschade i verkligen kokhett vatten, underbart !
nu ska jag snart gå och hämta ut två paket som  jag fick sms om att de hade kommit ;D;D WEEJ !!

och felicia, JA dem är skit goa, om man väljer rätt sort ! :D






runt kl halv 5 drar jag till gbg igen ;) igår tog jag föresten fram min "gammla" pälsväst, som jag köpte för ungefär 2 år sen, som jag aldrig riktigt gillade, men iår känns den helt okej :D underbart ! slipper man längta efter en pälsväst oxå.

ska hämta mina paket nu, sköt om er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0