ännu en vardag..

jag tänkte på en sak.. när vi människor lever våra liv och ser framåt, hur mycket ser vi bakåt
efter en stor händelse? hur många år sörjer dem som saknar någon?
hur många år kommer man fortfarande få rysningar bara utav att tänka på händelser??
jag kollade på detta klippet och tänkte.. fyfan va hemskt det va.
hade jag glömt mkt av händelsen?

det är ju sorligt att glömma något som bara hände för några år sen, men jag fick verkligen
en smäll i ansiktet av denna videon, spec runt 2.20, mannen som vägrar flytta på sig när
vågorna kommer.
;(
jag visste inte att det var 250 000 som dog, trodde det var 80 000. ;S

säger bara.. vi har inte skött våran jord och nu får vi tillbaka det, tyvärr.

jag sörjer med alla som är berörda av händelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0